Mikko Hirvonen, Ford olarak Türkiye'de aldıkları 1-2 zaferinin ardından 2008 WRC pilotlar klasmanında tekrar liderliğe yükseldi.
Yarışın bitmesine 3 km kala Hirvonen lastiğinin patlaması üzerine neredeyse galibiyeti kaçıracaktı ancak daha önce açmış olduğu fark ona galibiyeti getirdi ve Hirvonen yarışı takım arkadaşı Latvala'nın 7.8 sn önünde lider tamamladı.
Ford'un cuma akşamı uyguladığı tartışmalı taktik işe yaradı ve bu galibiyet üzerinde oldukça büyük etkiye sahip oldu. Ford cumartesi günü Loeb'in yola önce çıkmasını sağlayarak temiz bir yola çıkmayı başarmış ve gün sonunda liderliği ele geçirmişti.
Sebastien Loeb, Türkiye'de elde ettiği 3.lüğün ardından klasmanda Hirvonen'in 3 puan gerisinde 2.liğe geriledi.
İlk 3'ü Citroen'den Dani Sordo, Ford'dan Henning Solberg ve Subaru'dan Peter Solberg takip ettiler.